Wednesday, October 8, 2008

მოგესალმებით

ეს ბლოგი შექმნილია 2008 წლის ოქტომბერ-დეკემბერში ჩატარებული ტრენინგ-კურსის იმ მონაწილეებითვის (და არა მარტო) ვინც ესწრებოდა პავლე თვალიაშვილის მიერ ჩატარებულ ტრენინგებს. ტრენინგ კურსი მიმდინარეობდა ფონდი ირმის ნახტომის პროექტის "საქართველოს საჯარო სკოლების ისტ მენჯერებისა და საგნის პედაგოგების ერთობლივი გადამზადების პროგრამის" ფარგლებში.

ბლოგში განთავსდა შეკითხვები და კომენტარები ტრენინგის მონაწილეებისა და ტრენერის მხრიდან.

პავლე თვალიაშვილმა ტრენინგების პირველი ნაკადი ჩაატარა თბილისის #116 და #77 საჯარო სკოლებში.

პავლე თვალიაშვილმა ტრენინგების მეორე ნაკადი ჩაატარა ქუთაისის #32 საჯარო სკოლაში.

მე-3 ნაკადის ტრენინგები პავლე თვალიაშვილმა ჩაატარა თბილისის #32 სკოლასა (1-ლი და მე-2 დღე) და ხობის #2 სკოლაში (მე-3-მე-6 დღეები).

თითოეული კურსის ბოლოს განთავსდა ბმულები იმ საგანმანათლებლო პროექტების ბლოგებისა, რომლებიც ტრენინგის მონაწილეებმა შექმნეს.

მოხარული ვიქნები, თუ აქ მოცემული ინფორმაცია სასარგებლო აღმოჩნდება მნახველთათვის.

პატივისცემით,

პავლე თვალიაშვილი
iEARN-Master Teacher;
iEARN-საქართველოს (GEARN) კოორდინატორი
ილია ჭავჭავაძის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დოქტორანტი.

60 comments:

თინიკო კობიაშვილი said...

მოხარული ვარ რომ ასეთი კარგი ტრენერი გვყავს. კმაყოფილი ვარ შეძენილი ცოდნით. ზალიან ხანმოკლე ტრენინგებია. ეცადეთ 10-12 დღეზე ნაკლები არ იყოს ტრენინგები.

lenamori said...

კარგია რომ კომენტარების შესაძლებლობა აქაც არის, ასევე კარგია, რომ ბლოგების ინსტრუქციასაც ვეცნობით და მათი აქ განთავსების საშუალებაც იქნება.
დათო ფერაძე

ნინო said...

სიამოვნებით მივიგებ მონაწილეობას მსგავს პროექტებში.

საცდელი პროექტი said...

მოგესალმებით!
ბატონო პავლე, დიდი მადლობა საინტერესო ტრენინგისათვის

lenamori said...

წეღან თუ სულსწრაფები ვიყავით. ახლა მითუმეტეს და გადავიდეთ ბლოგებზეეეეეეეე.
დათო

მაყვალა ღვინაშვილი said...

sainteresoa, cota gamicirda.vechvevi.

maridekanozishvili said...

კმაყოფილი ვარ ტრენინგებზე შეძენილი ცოდნით.თუ შეიძლება კიდევ სამი შაბათი-კვირის დამატება?

თამარ ახვლედიანი said...

მიღებულ ცოდნას აუცილებლად გამოვიყენებ.მოხარული ვარ,რომ ამ ტრეინინგის საშუალებით გავიცანი ამდენი საინტერესო ადამიანი.

tamar magradze said...

ბატონო პავლე დიდი მადლობა საინტერესო ტრენინგისთვის,
თამარ მაღრაძე
77-ე სკოლის ისტ მენეჯრრი

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Pavle Tvaliashvili said...

მოხარული ვარ, რომ ტრენინგის მონაწილეები ასე აქტიურობთ.

პავლე თვალიაშილი

nana said...
This comment has been removed by the author.
Nino Qimbarishvili said...

ნინო ქიმბარიშვილი
ძალიან კმაყოფილი ვარ ტრენინგებით, გავიგეთ ძალიან ბევრი საინტერესო რამ. კარგია რომ კომენტარის განთავსება აქაც შეიძლება.გმადლობთ!

მაია ბაზღაძე said...

ძალიან მომწონს ეს ტრეინინგი. გავიგე ბევრი ახალი რამ.

gvanca iadze said...

moxaruli var rom movxvdi am treiningze, ertaderti drois simcire igrdznoba. madloba chven treners aseti saintereso treiningistvis.

Rusudan Altunashvili said...

ბატონო პავლე, სასიამოვნოა თქვენთან მუშაობა, დიდი მადლობა.
ქ.თბილისის 85-ე საჯარო სკოლის პედაგოგი
რუსუდან ალთუნაშვილი

natia sebiskveradze said...

ბატონო პავლე დხევანდელი დხე კველაზე მაგარი იყო,

lara said...

მოგესალმები ბატონო პავლე!
მიხარია, რომ ვესწრები თქვენს ტრენინგს.

ლარა ქავთარაძე

nino beridze said...

ბატონო პაულე ძალიან კმაყოფილი ვარ
დღევანდელი ტრენინგით. კმააყოფილი
ვარ შეძენილი ცოდნით.


ნინო ბერიძე.

nana said...

მოგესამებით, მადლობა ტრენინგის საინტრესოდ
წარმართვისათვის.
ასეთი ტიპის ტრენინგში კვლავაც მივიღ ებ მონაწილეობას.
ნანა,77-ე სკოლა

Anonymous said...

დიდი მადლობა ასეთი საინტერესო ტრეინინგისთვის

ანი ტუღუში 85-ე საჯარო სკოლის ისტ მენეჯერი

lara said...

ბატონო პავლე
მე რომ გავიგე ტრენინგის ხელმძღვანელი თქვენ იყავით და თანამშრომლებს ვუთხარი ძალიან მაგარია, მართლაც გამართლდა ცემი ნათქვამი და 76-ე სკოლიდან, საღამოს რომ ვბრუნდებოდი ჩემმა კოლეგებმა მადლობა მითხრეს, ლარისა მაგარი ხარო. მე კი არა თქვენ იყავით მაგარი ღმერთმა დიდხანს გაცოცხლოთ და შეგაძლებინოთ კეთილი საქმეების გაკეთება

ლარა 177-ე დან

lara said...

ძალიან კმაყოფილი ვარ ტრენინგით, სიამოვნებით გავაგრძელებდით ასეთი ტიპის ტრენინგებზე სიარულს.
ლარა 177

natia xazaradze said...

დიდი მადლობა ბატონო პავლე საინტერესო და ამავე დროს საქმიანი ტრენინგისათვის.




ნათია ხაზარაძე 32-ე სკოლა. ქუთაისი
9.11.2008წ

ta said...

ძალიან მინდა რაც შეიძლება მალე შევისწავლო ბლოგების შექმნა, იმედია შესწავლის პროცსი საინტერესო იქნება.

Pavle Tvaliashvili said...

მოგესალმებით ქუთაისელ პედაგოგებს, მოხარული ვარ, რომ თქვენთან მიწევს მუშაობა ჯგუფში.
პავლე

ხათუნა ზურაბიანი said...

მოგესალმებით
მოხარული ვარ,რომ კომენტარის გაკეთება შემიძლია აქ, გაცილებით უკეთესია ელ.ფოსტასთან შედარებით.

ნანა ცანავა said...

ძალიან მომწონს ეს ტრენინგები, მომწონს იმიტომ, რომ ხდება სწავლა კეთებით, ჩვენ არათუ ვსწავლობთ ბევრ რაღაცას, არამედ თავადაც ვაკეთებთ.კარგია ორგანიზება, დატვირთულია შინაარსობლივად ,ტრენერი სასიამოვნოდ და გასაგებად მეტყველებს.ვფიქრობ, ეს ტრენინგი ძალზედ დამეხმარება ჩემს საქმიანობაში და მეტი წარმატების მიღწევის საშუალებას მომცემს.
ნანა ცანავა
ქუთაისი, 21-ე სკოლა

nanakvabziridze said...

მოგესალმებით.დღეს ცუდ ხასიათზე ვარ.თქვენი დიდი მადლობელი ვარ ბატონო პავლე. იმედია კიდევ იქნება ტრენინგები.დიდი სიამოვნებით მივიღებ კვლავ მონაწილეობას.

miro said...

ძალიან საინტერესო პროექტია და მოხარული ვიქნები ტუ ამ პროექტში ყველა დაინტერესდება დაუფრო ფართო მაშტაბიანი გახდება.

TEONA CHABUKIANI said...

ბატონო პავლე მოხარული ვარ რომ ამ ტრენინგს ვესწრები,რადგან მე ჯერ დამწყები პედაგოგი ვარ და ძალიან მიხარია როცა ბევრ საინტერესო სიახლეებს ვეცნობი.

zaali_guruli said...

ეს ტრენინგები საშვალებას გვაძლევს,რათა შევიმუშაოთ პროექტი რომლის მეშვეობითაც შეიძლება უფრო წარმატებულინი გავხდეთ.კარგია.

mariam mikautadze said...

didi madloba aseti saintereso treningisatvis.
bevri ram gavige axali tkveni wyalobit da au
cileblad gamoviyeneb.
moxaruli var rom gagicanit.
mariam mikautadze

natia said...
This comment has been removed by the author.
ნათია ფორჩხიძე said...

მიხარია რომ, ასეთი კარგი ტრეინერი გვყავს. იმედია რომ, შეძენილ ცოდნას გამოვიყენებ მომავალში

ნანა კლდიაშვილი said...

მოგესალმებით ბატონო პავლე მე ვარ ტრენინგების მეორე ნაკადის მონაწილე და ძალიან კმაყოფილი ვარ ყველაფერ იმით, რისი შესწავლაც მოვახერხეთ ტრენინგის ორი კვირის განმავლობაში.
დიდი მადლობა ყველაფრისათვის.

მარი კაკაბაძე said...

კმაყოფილი ვარ ჩატარებული ტრენინგით და შეძენილი ცოდნით.

მაცაცო ბუბუტეიშვილი said...

ძალიან დიდი გამოცდილება შევიძინე.იმედია გამოვიყენებ წარმატებიტ.თუ დახმარება დამჭირდება შეგაწუხებთ.

ანზორი ბაბუნაშვილი said...

მოგესალმებით ბატონო პავლე, ძალიან მინდა, თქვნი ხელმძღვანელობით კიდევ გავიარო რაიმე ტრენინგი.

Unknown said...

ძალიან მიხარია თქვეს ტრენინგებზე დასწრება. აქ ბევრი რამ ვისწავლე, რასაც აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს შემდგომ მუშაობაში. დიდი მადლობა ასეთი საინტერესო ტრენინგებისთვის. ქ. ქუთაისი. 38-ე საჯარო სკოლა.

ნანა ნოსელიძე said...

ბატონო პავლე
ძალიან კმაყოფილი ვარ მივიღე მონაწილეობა ტრენინგში. ვეცდები შეძენილი ცოდნა მსურველებსაც გაუზიარო.
მადლობთ რომ ასე საინტერესო და სასიამოვნოა თქვენს მიერ ჩატარებული ტრენინგები.

ქუთასის 44-ე საჯარო სკოლა-პანსიონი
ნანა ნოსელიძე

ავალიანი მარინა said...

ბატონო პავლე !უღრმესი მადლობა ტრეინინგის საინტერესოდ წარმართვისათვის.ქუთაისის 31-ე საჯარო სკოლა,მარინე ავალიანი

მარი ჯიშკარიანი said...

ძალიან კარგია თქვენი ტრენინგები.მოხარული ვიქნებოდი ცოტა ხანგრძლივი რომ იყოს.ძალიან კარგი ადამიანი ხართ.სასიამოვნო იყო თქვენი გაცნობა,თქვენს მიერ წაკითხული ლექციების მოსმენა საინტერესოა ძალიან.

მარინა ჯიშკარიანი
ლია ლეონიძე
ძალიან თავაზიანი და ყურადღებიანი ბრძანდებით რისთვისაც გიხდით მადლობას
ქუთაისი 44 საჯარო სკოლა
November 9, 2008 3:54 AM

ელისო ჯიბლაძე said...

haridepსაინტერესო და საჭირო ტრენინგი მოვისმინეთ,სურვილი გამიჩნდა სხვა კუთხით მივუდგე ჩემს საქმიანობას.გმადლობთ ცოდნის გაზიარებისათვის.ელისო ჯიბლადძე,ქუთაისი,38 სკოლა

Pavle Tvaliashvili said...

კომენტარებისა და შეფასებისთვის დიდი მადლობა!!

nanakvabziridze said...

მოგესალმებით ბატონო პავლე.დიდ მადლობას გიხდით დახმარებისათვის.ბევრი რამ გვასწავლეთ.კარგი იქნება ასეთი ტრენინგები წელიწადში ორჯერ მაინც რომ ტარდებოდეს.პატივისცემით ნანა

ხათუნა ზურაბიანი said...

ამ ტრენინგების მსვლელობისას ვისწავლე ბევრი რამ, თან ეს ყველაფერი ძალიან მჭირდებოდა. დიდი მადლობა ყველაფრისათვის ბატონო პავლე.
ხათუნა ზურაბიანი

ta said...

გამარჯობათ ბატონო პავლე, მოგელალმებით თეა ტურაბელიძე ქუთაისის 25-ე სკოლის ისტ მენეჯერი, კვლავ მაქვს ბედნიერება დავესწრო ისტ მენეჯერების ტრენინგს ჩემს სკოლაში, რომელსაც ატარებენ ანანო და ლელა.

Pavle Tvaliashvili said...

თეა, დიდი მადლობა, რომ სურვილი გამოთქვით და მასპინძლობთ ტრენინგს ქუთაისის 25-ე სკოლაში.

პატივისცემით,
პავლე

Badri said...

ბატონო პავლე, ძაან საინტერესოა თქვენი ტრენინგი

nana said...

სასიამოვნო იყო გაცნობა, საინტერესო იყო ტრენინგი ხობში, მონდომებულ მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს შესანიშნავი შესაძებლობები აქვთ, რის გამოყენებასა და განხორციელებაშიც თქვენ ეხმარებით ს

nani said...

ბატონო პავლე,მოხარული ვარ რომ გაგიცანით და თქვენს ტრენინგებს ვესწრები. გმადლობთ.

გოდერძი გაბელიას პორტფოლიო said...

რაც დრო გადის უფრო ვრწმუნდებით ამ პროექტის დადებით მხარეში

Shorena Jaburia said...

Shorena
mogesalmebit pirvel rigshi. zalian sainteresoa tkveni treningebi da gisurvebt carmatebebs cxovrebashi

tea kvaracxelia said...

ძალიან კმაყოფილო ვარ თქვენ მიერ ჩატარებული ტრენინგით.ამ ეტაპისთვის საკმაო ინფორმაცია მივიღეთ.დიდი მადლობა ბატონო პავლე.

Badri said...

ბატონო პავლე, დგეს რომელ საათზე მიბრძანდებით თბილისში?

გოდერძი გაბელიას პორტფოლიო said...

რაც დრო გადის უფრო და უფრო ვრწმუნდებით ამ პროექტის ეფექტურობაში

nana said...

სასიამოვნო იყო გაცნობა, საინტერესო იყო ტრენინგი ხობში, მონდომებულ მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს შესანიშნავი შესაძებლობები აქვთ, რის გამოყენებასა და განხორციელებაშიც თქვენ ეხმარებით

გოდერძი გაბელიას პორტფოლიო said...

რაც დრო გადის უფრო ვრწმუნდებით ამ პროექტის დადებით მხარეში

Pavle Tvaliashvili said...

ძვირფასო ხობელო პედაგოგებო, დიდი მადლობა გამოხმაურებისთვის.

პავლე